13 maart 2018

Neuzelmarkt

Neuzelmarkt 2019

Ook op 2e paasdag 2019 (22 april) zal er weer een neuzelmarkt gehouden worden. Het zal ook dit jaar weer zijn op de blokhut. Binnenkort ontvangen alle ouders een mail om zich aan te melden om te komen helpen tijdens de neuzelmarkt, er zijn verschillende handjes nodig. Zo starten we op zaterdag 6 april al met het voorbereiden werk als het opzetten van verschillende tenten etc. Op zaterdag 6 en 13 april zijn de ophaaldagen, tijdens deze dagen gaan we met de kinderen de wijk in om spullen op te halen. Tijdens deze dagen en doordeweeks doen we ons best om alles te sorteren en mooi neer te zetten. Op zaterdag 20 april zal er geen draaidag zijn en zet de leiding samen met alle vrijwilligers de laatste puntjes op de i.

Op 22 april is dan de neuzelmarkt van 11.00 tot 16.30, het geld wat we gedurende dag op halen wordt besteed aan activiteiten om met de kinderen te doen.

Binnen de neuzelmarktorganisatie hebben we verschillende commissieleden, zo is Eric (estaleiding) onze voorzitter en hij zorgt samen met Stefan (materiaalbeheer) ervoor dat al het afval op de juiste plek terecht komt en proberen we spullen die overblijven niet zomaar weg te gooien. Loes (Padvinsterleiding) onze secretaris, Loes zorgt voor de vergunningen, Jos (welpenleiding) en Jacqueline (moeder van padvindster & vrijwilliger zorgen er samen voor dat alle vrijwilligers benaderd worden. Onze Kirsten (vrijwilliger) en Noor (padvinsterleiding) zorgen ervoor dat alles tijdens de ophaaldagen vlekkeloos verloopt. Dan hebben we nog Ineke (voorzitter) en Rob (welpenleiding) die de catering voorzien gedurende de neuzelmarkt. We hebben Onno (Verhuur en onderhoud blokhut) is onze penningsmeester tijdens de neuzelmarkt. Ook hebben we Kim die verzorgt de PR gedurende de neuzelmarkt en zorgt dat er voldoende reclame wordt gemaakt.

Wij hopen dat we weer mogen hopen op veel handjes tijdens de neuzelmarkt.